All the way to the Nijmeegse Vierdaagse! - Reisverslagen van Marlous de Lange - WaarBenJij.nu All the way to the Nijmeegse Vierdaagse! - Reisverslagen van Marlous de Lange - WaarBenJij.nu
All the way to the Nijmeegse Vierdaagse!

Van 21 tm 24 juli 2015 ga ik samen met mijn moeder, vriend en een aantal van zijn vrienden de Nijmeegse Vierdaagse lopen voor het doel: MS Research. Ik loop samen met mijn moeder 4x40 km en de mannen gaan 4x50 km lopen.

De Nijmeegse Vierdaagse is het grootste wandelevenement ter wereld! Vanuit de hele wereld lopen er fanatieke wandelaars mee evenals hele troepen militairen. Het is een hele ervaring, zoals ik in 2008 al heb mee mogen maken. Nu gaan we er weer voor, maar dan voor een goed doel!

Mijn schoonvader heeft MS en daar wilden we wat voor doen en dit is het geworden! Vrijdag, de laatste dag, overhandigen we na de finish de cheque aan iemand van MS Research. De vader van Jordi zal hier ook bij aanwezig zijn. Mocht je nog willen doneren, heel graag!!! Na vrijdag zullen we het opgehaalde bedrag bekend maken.

Doneren kan op rekening:
NL83 ABNA 0405145756
T.a.v. J. vd Heuvel
Onder vermelding van: MS Fonds

Ik zal hier elke dag een verslag schrijven over het alle gebeurtenissen en hoe het gaat!

Alvast bedankt!

P.S. Mocht je nou een van de dagen komen aanmoedigen, laat het even weten!! Zou leuk zijn om elkaar dan te zien!

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2015

Roze woensdag en kapotte tenen

21 Juli 2015

De blarenkoningin!

20 Juli 2015

De kriebels beginnen echt te komen!
Marlous

Op deze site ga ik al mijn reisavonturen bijhouden en daarvoor begin ik bij mijn 'reis' door de Nijmeegse Vierdaagse!

Actief sinds 14 Juli 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1942

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

19 Juli 2015 - 24 Juli 2015

All the way to the Nijmeegse Vierdaagse!

Landen bezocht: