De kriebels beginnen echt te komen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Marlous Lange - WaarBenJij.nu De kriebels beginnen echt te komen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Marlous Lange - WaarBenJij.nu

De kriebels beginnen echt te komen!

Door: Marlous de Lange

Blijf op de hoogte en volg Marlous

20 Juli 2015 | Nederland, Nijmegen

Het is bijna zover. Onze rugtas is gepakt en we hebben een goede maaltijd naar binnen gewerkt. De tas zit vol, want we moeten met alles rekening houden: regenhoezen voor de schoenen, poncho, zonnebrandcrème, blarensetje, pijnstillers, veel eten, energiedrankje, petje, zonnebril, noem maar op!!

Gisteren zijn we aangekomen in Nijmegen en hebben we ons ingeschreven. Daarbij kregen we een leuke goodiebag met handige boekjes en bijv. gel voor de spieren, altijd handig ;) We konden meteen wat van de sfeer proeven en die is gigantisch, waanzinnig GEZELLIG! Iedereen heeft er zin in (ik denk meer in het feesten dan in het wandelen) en het enthousiasme is voelbaar. De terrasjes zitten vol, de supermarkten hebben tekort aan vakkenvullers, overal zijn optredens en de pers is ook duidelijk aanwezig. Straten zijn afgesloten en de Nijmeegse vlaggen hangen uit.

Vannacht niet zo lekker geslapen, dat zal vast door de spanningen komen. Het is ook gewoon spannend. Zal ik het gaan halen? Wat komen we onderweg tegen? Hoeveel blaren zal ik dit keer krijgen en gaat mijn knie het overleven? Het is zo onvoorspelbaar! Maar, met de motivatie zit het helemaal goed. We gaan er echt voor en kunnen niet wachten om te gaan lopen!

Elke dag krijg je een startkaart. Als je de 40 km loopt dan heb je een vroege (05.00-05.45) of een late (06.00-06.45) start. Ik had voor morgen een late start, maar wilde graag samen met mijn moeder een vroege. Gelukkig was er een vriendelijke man die best wilde ruilen, dus jaaaaa we mogen om 5 uur starten! Dat is gewoon extra fijn, omdat het dan nog lekker koel is buiten en je gewoon meer uren hebt om te wandelen. Morgen is de dag van Elst! Wij lopen 39.7 km en de mannen lopen 52.1 km. In de ochtend is er kans op een paar buien, maar verder wordt het een zonnige dag.

We hebben er zin in! Morgen volgt de volgende update!


  • 21 Juli 2015 - 01:30

    Tamara:

    Lieverd (en natuurlijk ook Desirée en Jordi met vrienden) super knap dat jullie dit (weer) gaan doen! Goed te lezen dat de sfeer er daar in Nijmegen lekker inzit maar anders hadden jullie die zelf wel gebouwd ;) Heel veel succes de eerste loopdag naar Elst met hopelijk gunstig weer en veel aammoedigers langs de weg. Jij zou nog kunnen lopen op je tandvlees, powervrouw, dus alle vertrouwen dat het helemaal goed komt! Ik ga jullie volgen (en morgen maar een stuk fietsen en de sportschool bezoeken want anders voel ik me helemaal lui vergeleken bij jullie!) Dikke knuffel en liefs aan Dees en Jordi Xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlous

Op deze site ga ik al mijn reisavonturen bijhouden en daarvoor begin ik bij mijn 'reis' door de Nijmeegse Vierdaagse!

Actief sinds 14 Juli 2015
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 1947

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

19 Juli 2015 - 24 Juli 2015

All the way to the Nijmeegse Vierdaagse!

Landen bezocht: